María auxiliátrix

Bélgica et Batávia

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534)

Vide étiam : Wikipédia. — WGA.

 

María

Natívitas

Virgo cum infánte

Pássio

Bálnea mýstica

Trínitas

Novíssima

Sancti

Officína

Círculus

María

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Retable Pottier, Immaculáta concéptio, tríptycha, c. 1511, Douai, Musée de la Chartreuse, inv. 2175. Médium týmpanum amíssum.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Annuntiátio, 1516, Sankt-Peterbourg, Hermitage Museum, Inv. ГЭ-5574. Oleo in tela, opus translátum e ligno, médium týmpanum : 109×80 cm.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Annuntiátio, c. 1515-1520, Baltimore, Walters Art Museum, Inv. 37.288. Oleo in týmpano, 95,8×57,2 cm.

Natívitas

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Infántem adorátio, tríptycha FR L’Adoration de l’Enfant Jésus, c. 1528, Arras, musée des Beaux-Arts. Oleo in ligno. Latitúdo : opus apértum 160 cm. Médium týmpanum : 78 cm. Exterióra týmpana : 41 cm. Réalisé en Flandre pour la cathédrale Notre Dame d’Arras. — webmuseo.com.

Virgo cum infánte

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Tábula altáris Le Cellier, 1509, New-York, The Metropolitan, Inv. 32.100.102. Oleo in týmpano, Summum formátum: médium týmpanum 101,6×61 cm; lævum týmpanum 95,9×25,4 cm; dextrum týmpanum 95,3×24,1 cm.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Virgo cum infánte, Bruxelles, Musées Royaux des Beaux-Arts de Belgique, Inv. 2550. Quérceo cæláto FR Chêne chantourné, 93 x 61,5 cm.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Virgo cum infánte et sanctus Bernárdus et Guillaume Bollart abbas Flines, post 1507, New York, Frick Art Museum, Inv. 1970.36. Oleo in týmpano, 40,3×50,8 cm.

Verso : Jeanne de Boubais

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Díptycha, Virgo cum infánte (L) Sanctus Bernárdus (D) EN Virgin and Child ; Saint Bernard, inter 1525 et 1535, New Haven, Yale University Art Gallery, Inv. 1956.29.1.a-b.

Pássio

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Christus crucifígi expéctans FR Le Christ aux bourreaux, inter 1530 et 1540, Arras, musée des Beaux-Arts. Oleo in ligno. Latitúdo : opus apértum 114 cm. Médium týmpanum : 75 cm. Exterióra týmpana : 35 cm. Réalisé pour l’abbaye Saint-Vaast.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Lamentátio, tríptycha c. 1500, Warszawie, National Museum in Warsaw, Inv. M.Ob.15 and M.Ob.15 MNW. Tempera et óleo in týmpano, 130×64 cm.

Lævum týmpanum: Missa Gregórii, donátor et Gregorius a Mouscron. Dextrum týmpanum: Sanctus Judoc et donátrix.

Bálnea mýstica

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Fons Pietátis vel Bálnea mýstica, c. 1525, Lille, Palais des Beaux-Arts, Inv. P 832. Oleo in týmpano, 83×120 cm.

Inscriptiónes : Johánnes in Apocalýpsi : Diléxit nos et lavit nos a peccátis nostris in sánguine suo [Apoc. I, 5] / Hi qui sunt et unde venérunt [Apoc. VII, 13] ; Tórcular calcávi solus, et de géntibus non est vir mecum [Is. LXIII, 2] / Quis est iste qui venit de Edom tinctis véstibus de Bosra / Quare ergo rubrum est induméntum tuum, et vestiménta tua sicut calcántium in torculári ? [Is. LXIII, 1-2] / Hauriétis aquas in gáudio de fóntibus Salvatóris [Is. XII, 3]

Trínitas

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Polýptycha a Anchin, c. 1511, Douai, Musée de la Chartreuse, inv. 2175. — PDF.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Sancta trínitas, tríptycha FR Triptyque de la Trinité, inter 1513 et 1518, Lille, Palais des Beaux-Arts, Inv. P 833. Oleo in týmpano. — art.rmngp.fr.

Novíssima

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Ultimum judícium, c. 1520-25, Berlin, Gemäldegalerie.

Sancti

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Sancta Catharína FR Saint Catherine, c. 1520, Chicago, Art Institute, Inv. 1983.376. Díptycha, lævum týmpanum.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Sancta Bárbara FR Sainte Barbara, c. 1520, Chicago, Art Institute, Inv. 1983.377. Díptycha, dextrum týmpanum.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Charles Coguin, EN Abbot of Anchin, c. 1509 –13, New-York, Metropolitan Museum of Art, Inv. 32.100.125. Oleo in týmpano, 67,9×28,9 cm.

Jean Bellegambe (Douai, c. 1470 – Ibid. c. 1534), Pauli convérsio EN Conversion of St. Paul on the way to Damascus, inter 1504 et 1534, Col. priv. Oleo in týmpano, 100×117 cm.

Officína

Adtribútio Jean Belgambe et officína. Triptyque. Fons mýstica sánguinis Christi FR La Trinité et la source mystique du sang vivifiant du Christ, St. Catherine (à gauche), St. Barbe (à droite).

Círculus

Círculus Jean Belgambe, Crucifíxo (tríptycha) DE Kreuzigungstriptychon c. 1530, Leipzig, Museum der bildenden Künste.

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