María auxiliátrix

Spíritus libertátis / Artífices

Seconde liste

XVI s.

XVI s.

XVI s., Itália.

Francesco di Cristofano, detto il Franciabigio (Firenze, 1484 - Ibid., 1525)

Rosso Fiorentino (Firenze, 1494 - Paris, 1540)

Niccolò Martinelli (Pesaro, c. 1540 – Rome, c. 1610)

Agnolo Bronzino (Firenze, 1503 – Ibid., 1572)

XVI s., Bélgica et Batávia.

Anónymus

Peter Paul Rubens (1577 -1640)

XVI s., Germánia.

Ludwig Krug (1488-1532)

XVI s.

XVI s. – Itália.

Francesco di Cristofano, detto il Franciabigio (Firenze, 1484 - Ibid., 1525)

Vide étiam : Pinacothéca.

Franciabigio (Firenze, 1484 - Ibid., 1525), Virgo a púteo IT Madonna del Pozzo FR La Vierge au puits, inter 1517 et 1518, Firenze, Uffizi, Inv. 00161799. 106×81 cm.

 Motifs. — L’agneau de Dieu est un phallus.

Rosso Fiorentino (Firenze, 1494 - Paris, 1540)

Vide étiam : Pinacothéca.

Rosso Fiorentino (Firenze, 1494 - Paris, 1540), Pietà, inter 1537 et 1540, Paris, Louvre, Inv. 594. Oleo in týmpano, opus translátum in telam, 125×159 cm.

MOTIFS. — L’apôtre Jean pelote la vierge Marie.

Niccolò Martinelli (Pesaro, c. 1540 – Rome, c. 1610)

Niccolò Martinelli (Pesaro, c. 1540 – Rome, c. 1610), Virgo cum infánte in throno cum sanctis Joánne Baptista, Nicoláo et frátribus áliquæ confraternitátis Madonna and Child Enthroned with Saints John the Baptist, Nicholas and Members of a Confraternity, c. 1569, Budapest, Museum of Fine Arts, Inv. 66.14. Oleo in tela, 143×143 cm.

Motifs. — L’agneau de Dieu est un phallus.

Agnolo Bronzino (Firenze, 1503 – Ibid., 1572)

Vide étiam : Pinacothéca.

Agnolo Bronzino (Firenze, 1503 – Ibid., 1572), Sacra Famiglia con Giovanni Battista bambino, c. 1540, Mosca, Puškin museum. Tempera su tavola, 117×99 cm.

Compar cum : Agnolo Bronzino (Firenze, 1503 – Ibid., 1572), Allegória luxúriæ cum Venére et Cupídine EN An Allegory with Venus and Cupid, c. 1545, London, National Gallery, Inv. NG651. Oleo in týmpano, 146,1×116,2 cm.

XVI s., Bélgica et Batávia.

Anónymus

Secútor Jherónimi Bosch, Descénsio ad ínferos - FR. Descente du Christ aux limbes, XVIe s., Philadelphia, Museum of Art, Inv. Inv. 2055. Oleo in týmpano, 54,6×41,4 cm.

Peter Paul Rubens (Siegen, 1577 - Antwerp, 1640)

Vide étiam : Pinacothéca.

Peter Paul Rubens (Siegen, 1577 - Antwerp, 1640), Sancta Família cum psíttaco NL Heilige Familie met de papegaai, c. 1614, Antwerp, Royal Museum of Fine Arts Antwerp (KMSKA), Inv. 312. Oleo in týmpano, 168×191,7×4,5 cm,

XVI s., Germánia.

Hans Holbein der Ältere (Augsburg, c. 1465 – Isenheim, 1524), Virgo cum infánte a granáto, DE Maria, dem Kind einen Granatapfel reichend, c. 1510/1512, Wien, Kunsthistorisches Museum, Inv. Gemäldegalerie, 6503.

Ligno tíliæ, 42,2×27×0,5 cm.

Hans Daucher (Ulm, 1486 - Stuttgart, 1538), Mariae Verkündigung, c. 1518, Wien, Kunsthistorisches Museum (KHM), Kunstkammer, 4422.

Embléma, colóris vestígia, 18×15 cm.

Ludwig Krug (Germánia, 1488 – 1532)

Pinacothéca.

Ludwig Krug (Germánia, agens Nürnberg, 1488 – 1532), Crucifíxio, 1510-1532, London, british-museum, Inv. 1924,0617.6. paper, engraving, 156x103 mm.

Ludwig Krug (1488-1532), Imago pietátis inter Maríam et Joánnem, inter 1510 et 1532, London, British Museum, Inv. 1929,0211.3. Cælatúra, 120x78 mm.

Motifs. — Jésus en érection.

Summa pagina         Tabula